محل تبلیغات شما
چارچوب مفهومی: طالب زاده و سمکان یک مدل مفهومی برای شادمانی دانش‌آموزان در مدارس متشکل از چهار عامل ارائه داده اند: جسمی، اجتماعی - عاطفی، فردی و آموزشی. عوامل ذکر شده بر چهار پایه استوار است: بخش‌هایی از فلسفه و اهداف، مبانی نظری، چارچوب مفهومی و رویه‌های اجرایی. عوامل جسمی: اختصاص ساعتی برای آموزش تخیل و نوآوری دانش‌آموزان ، ایجاد فضای سبز در مدرسه، تهیه غذاهای بهداشتی در مدرسه، بهره‌مندی از کمک‌های آموزشی متنوع و مناسب برای اطلاعات بیشتر، جذب کلاس (

منابعی جهت مطالعه علاقه مندان

ارائه مدلی برای شادی

عوامل موثر بر شادمانی4

مفهومی ,چهار ,عوامل ,آموزشی ,مدرسه، ,ارائه ,در مدرسه، ,چارچوب مفهومی ,و نوآوری ,نوآوری دانش‌آموزان ,تخیل و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها